01-07-2011

Geslaagd met vlag en wimpel

Ik zie ze hangen, ja daar in de straat.
Ik zie ze hangen, ja daar in de straat.
Yeah, yeah, yeah.

Nou moet je weten, het kostte heel wat kruim
Hardop leren, hardop schrijven, meer dan honderd keer.
Maar nou ben ik trots, ik schreeuw het van de daken.
Man wat ben ik trots, ik schreeuw het van de daken.

Ze zeiden allemaal, hee, gabber hou het nou toch effe vol.
Het maakte mij wat broeia, het was echt geen lol.
Maar nu het einde is gekomen vind ik stuka best wel knopje.
Die oldies hebben toch gelijk gekregen, stuka is best styling.

Ik zie ze hangen, ja daar in mijn straat.
Ik zie ze hangen, ja daar in mijn straat.
Yeah, yeah, yeah.

Duh, stuka kan ook best wel faja zijn.
Relax man, sisas en bradas gingen mij al voor.
Stuka is niet dede en zonder stuka ben ik doekoeloos.
Ik ga weer snel naar skoro.

Maar eerst een fesa vieren. Yo man.
De vlag mag buiten, zo ook mijn tas.
Ik ga daarna weer snel naar skoro.
Mijn oldies zijn nu helemaal happy.

Ik zie ze hangen, rood wit en blauw.
Ik zie ze hangen, rood wit en blauw.
Mijn boekentassie eronder.
Geslaagd met vlag en wimpel.

Met dank aan oldies en docenten.
Man wat ben ik trots.

Mien zweeft en zwetst door Helmond-West

Gepubliceerd in Wijkkrant Helmond West Juli 2011 > Geslaagd met vlag en wimpel