09-03-2010

Ervaringen van een primaire blogger (3/23)

De cursus stokt even. Maar ja het is ook lastig qua tijdplanning. En dat terwijl het juist tijdwinst en informatie moet gaan genereren. Vooralsnog blijf ik hangen in de opdrachtstelling. Schrijf over je ervaringen in minimaal 100 woorden. Nou. De eerste 42 staan al genoteerd. Nu kan ik natuurlijk geen wijzigingen meer aanbrengen want dan bederf ik mijn limit. Back to basic dan maar. Ik heb besloten om maar zelf onderwerpen te verzinnen in de titel. Want wat zegt nou de titel Ding 3: Meld je aan en begin je ontdekkingstocht? Schrijf over je ervaringen. Bijvoorbeeld over Web 2.0 toepassingen. Dat is al gebeurd in mijn vorige blog of moet ik zeggen blogbericht, of bloggerbericht, of blogje, of whatever? Zie vorige bericht. Natuurlijk houd ik mijn weblog in de eerste plaats zelf bij. Ik moet de eerste blogger nog vinden die dat voor mij wil doen. Tsja, het verwordt automatisch tot leesvoer voor mijn groepsleider en de gehele cursusstaf. Ik waak dus voor aangename inhoud. Bij deze stop ik dan ook onmiddelijk met plagieëren. Ben overigens zéér benieuwd naar de Google Spreadsheet. Klinkt als een niet te versmaden boterham. Of wordt het een koekie van eiegen deeg. Wie zal het zeggen. In ieder geval R5 sluit. Ik hoor de kastdeuren al rammelen. Wilma gooit ze op slot. Tot morgenvroeg dan maar weer. Lief blogje van Mien.