12-10-2013

Diva van mijn dromen

Voer voor vogels strooit zij in mijn tuin
Bevleugeld zijn haar woorden
Zacht met dons bekleed

Haar hart loyaal oprecht
Stroomt door mijn bloed
Laat mij harder lopen

Samen wil ik met haar vliegen
Knieën opgetrokken
Lieflijk in haar zachte nek

Naar oorden die nog niemand zag
De liefde praktiseren
Dag en nacht

Ik zou graag willen dat zij vleugels had
Zacht met dons bekleed
Ik zou ze strelen

Met mijn grote handen
Cirkelend naar beneden
Landend op haar lenden

Wat kan een mens toch houden van
Lepelend verkeer ik in haar schoot
Tot in de vroege morgen

Met pen en zoete inkt
Schenk ik haar mijn liefde
Lispelend met lieve woorden

Diva van mijn dromen
Ontwapenend standvastig
Bedwelmend is haar lach

Samen dansend door het vuur
Doet zij iets met mij
In alle talen van het hart