19-08-2015

Liefde van A tot Z

Stel nu dat A achter B holt, alleen maar omdat ie ziet dat C ook op hem verliefd is. Ik weet dan zeker dat D ook weldra in actie komt. E, ik heb dit niet bedacht hoor. Als ik hier F de aandacht voor mag vragen dan weten jullie ook dat G hier niets mee te maken heeft. Dat vrouwtje is echt niet jaloers hoor. Dat denken jullie maar. Nu moeten jullie lachen zeker? H. Ga je gang. Jullie maken mij niet bang. I … , alleen de gedachte al. J … , gaan jullie mij nu vertellen dat het niet klopt? Dan zijn jullie toch echt wel allemaal verdomde K’s. Ja, ja, viswijven, bitches. Poeh, poeh.

Maar ga me nu niet zitten dissen L, daar heb ik geen trek in. Wat? Oh, je haalt M er ook nog bij? Toe maar. N niet allemaal gaan zitten mokken nu. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan. O, nu heb ik het weer gedaan? Ik dacht het niet. Jullie maken hier de kermis. Ja, jullie. De P in? Wie ik? Ja, dat krijg ik van jullie. Al dat gezeik om mannetjes in een Q. Op rij werken jullie iedereen af. Bah, ik haat dat geroddel. R valt met jullie geen land te bezeilen. Ik zal tante S eens vragen wat die ervan vindt. Een goeie graadmeter, toch? Ik zal haar even bellen. Zetten jullie dan eventjes T?

Ik bel tante. U vindt het toch niet erg om even langs te komen? We hebben dringend uw advies nodig. Al snel staat tante voor de deur. Gelukkig had ze geen andere afspraken. W degene die nu twijfelt aan haar advies. We zijn het snel eens. Het gaat weer eens nergens over. Altijd maar weer die mannen? Zolang Mister X niet ter sprake komt is alles goed. De dames zijn voorlopig hun Y kwijt. De rust keert heel eventjes weder in mijn flat. Maar niet voor lang. In no time is de liefde weer aan Z.