16-05-2010

Onmiddellijke communicatie (14/23)

Help, help, need some contact. Anyone aboard? I have Instant Messaging available. With GMAIL (General Messaging Acute Impressive Laughter) ofcourse. So talk. Please!

Ja, begin nu langzaam de voordelen van Google op alle fronten te ontdekken. Of is het luiheid en merkvastheid? Heb inmiddels Google Talk geïnstalleerd. Nu nog communicantjes ontmoeten. Gaat vast wel komen.

Instant Messaging was reeds bij mij bekend. Gebruik geen MSN maar wel Outlook Communicator. Volstaat op mijn werk. Ben vurig frontfighter van directe communicatie. Ook als deze zeer vluchtig verloopt. Vond Aladin in de hoogtijdagen erg prettig in gebruik. Zou wensen dat de informatie die via Instant Messenger vrijkomt, aangewend zou worden binnen werkomgevingen voor het uitbouwen van een FAQ. Oftewel borgen van bedrijfsinformatie.

De Grieken en Romeinen waren vroeger al meesters in de communciatie en rede. Snel, intelligent, waar of niet waar, maakte allemaal niet uit voor hun, hoewel er wel moorden om gepleegd werden om gelijk te krijgen. Zij waren altijd alert, adrem en met overtuiging in de communicatie. Regelmatig lagen ze in de spraakarena's in een deuk van het lachen over al die orkalels die ze de lucht in smeten.

Orakelen, net zo iets als chatten? Maybe. Ach, ik doe wel mee. En vaak is het handig als je direct advies nodig hebt of wil weten of iemand thuis is achter zijn PC of Leppie.

Ze bestaan tegenwoordig in alle soorten en maten die IMtjes. Vol geduld wacht ik op een platform waarop alle communicatie bij elkaar komt. Wil niets missen, immers nieuwsgierigheid is de belangrijkste voorwaarde voor leren en groeien. Wie wil dat niet?

De volgende IM vind ik nog steeds bijzonder. Hij bestaat al even.
Wel eerst even inloggen (ha, ha!) op www.nobodyhere.com.
Zie: Chatfunctie Nobodyhere
BIG FUN!!!

Laat even op Mienweblog weten wat je van Nobodyhere vindt!!!
And talk to me when I'm there!!! (Zie chatfunctie op Mienweblog)