16-05-2010

To tube or not to tube (16/23)

... that's the question. Nou voor mij is het net als met twitter.
Ik tube twitter en twitter tube. Wat wil ik nog meer? To be or not to be?

Ik blijf met You Tube vooralsnog steken in fun. Niets mis mee. Fun is een prima katalysator om iets aan te leren. Voor de toepassingen van web 2.0 in mijn werkomgeving zal ik me verder moeten verdiepen. Maar ja, daar is een werkomgeving ook voor nietwaar?

Veel geleerd tot nu toe van web 2.0. Maar er is nog zo veel meer te leren. Het houd (gelukkig) nooit op. De vraag is alleen, waar haal ik tijd vandaan om al dit lekkers eigen te maken? En hoe zet ik het één en ander zinvol in?

You Tube blijft voor mij voorlopig één van de sterkste ontwikkelingen op het internet. Beeldtaal en filmpies zijn zo krachtig. Via twitter en mobiele telefonie wordt alles tegenwoordig in razend rap tempo de wereld in gezonden. Het nieuws gaat ons binnenkort inhalen. Uit ongeduld gaat het zichzelf dan genereren. Twitter en You Tube maken dan het nieuws. Let's go with the flow.

Het duurt wel lang zo'n filmpje uploaden naar You Tube.
Twitter die die, twitter die dom, tube, tube, tube, tuuuuub ...
Effe spotten hoe het ervoor staat met die upload.
Zucht ... nog twee minuten resten ... en dan ziet mijn eigen tuinkoolmees het licht op You Tube.

Hee, daar is ie.
Komt dat zien: Tweet tweet in the Itterestreet