04-10-2017

Knuffeldierendag

Proficiat
Meneer Kat
Ik knuffel
Beertje Buffel
Hoe voornaam
Haar naam

Felies
Mevrouw Mies
Ik omhels
Haar dikke pels
Heel aardig
Ook vandaag jarig

Taart met slagroom
Voor Aap Oom
Ik slinger
Aan zijn vinger
Mijn hartendief
Hij is lief

Hoezee, hoezee
Voor leeuw René
Scheel loenst hij mij aan
Gaan met die banaan
Vandaag is het feest
Voor ieder beest

Ook voor alle knuffeldieren
Olifanten, beren, stieren
Ze gieren, lachen, brullen
Lekker samen flauwekullen
Op vier oktober
We draaien Ronnie Tober

Met z'n allen in het reuzenrad
Truus de Mier, Stoffel de pad
Ook Swiebertje mag mee
En Saartje, vooruit olé
Rondjes draaien, honderd toeren
We laten ons vervoeren

Hieperdepiep hoera
Toetert Ka, de geel, blauw, bonte ara
We knuffelen ze allemaal tot leven
Al is het maar voor even
Weer een jaar erbij
Alle dieren blij